خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

اشک تمساح !

 

 

 

    گفت :
     "تا نسوزد دلی ،
     اشکی نریزد"
    ...
 حالا
     نه دلی مانده
     نه اشکی
     نه تمساحی
     یا خطی ازین عبور
     تا دریا !

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عاطی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام مرسی از اینکه اومدی .
خدا نکنه دلی بسوزه .

ماهور شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود
منم لینکتون کردم

مریم یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ http://memento.blogsky.com

بار اولی هم که اشک ریخت همین را گفت.
فونتی که انتخاب کردین خیلی سخت رو باروزر های من دیده می شه (با هزار ترفند)

خودم یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

این اشک تمساح هم یه موقع های خوبه. کارسازه
درسته بدجنسیه ولی کارت را میافته
من واس این درس بزرگ کلاسهای فوق العاده رفتم. نیس استعداد داشتم زودی یاد گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد