خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

کفش هایم !

 

 

 

 این اس ام اس رو یکی از دوستانم برام فرستاد من هم تقدیمش می کنم به همه دوستان مهربان م  : 

 

 "مهم نیست که قفل ها دست کیه ! 

مهم اینه که کلیدها دست خداست  .

از ته دل دعا می کنم که شاه کلید تمام قفل ها را از خدا عیدی بگیری  "

 

عیدتون مبارک

 یاحق

 

 


 

 

 

 

      کفش هایم  مال تو !  

 

      با اینکه می دانم  

 

      در این مسابقه خیالی  برنده می شوی   !  

 

  

      به جای ش  تمام یندهای تن م را سفت می کنم     !

 

      برای یک دویدن سخت  ،      

 

       تا ایستگاه تنهائی !   

  

 

 

       راه  ، 

 

       به اندازه یِ دلتنگی یِ توست   !    

 

       خدا کند ،  

 

       این کفش ها

 

       پای دل ت را نزند !

 

نظرات 15 + ارسال نظر
نامحرمانه چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ق.ظ http://namahramaneh.blogfa.com

بی خیال کفش ها
هر دوتون پای برهنه
بر عطوفت جاده بدوید
عشق زخم نمیزند

جاده عاطفه عطر دارد !
عشق دارد !
نگاه دارد !
درخت دارد !
میوه دارد !
اما یاد چیدن
از سرخی گونه های
عشق زخمی می کند ،
روزی که بی خیال کفش های ت شوی !

آرام چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

کفشهایم برای تو
تا تمام تنهایی ات را بدوی
بدوی به سمت نگاهش
ومن تمام بندهای وجودم را سفت می کنم
تا تکه تکه نشوم

همراه من
هرکدام از تکه های زندگی را در جیب های قرار می دهم
تا شرح دویدن چند خستگی راه است !

آرام چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ

خلق تازه ای بود
هوای تازه ای داشت
آسمان دلتنگیات اما همون بود
چیزی عوض نشده
جای دلت
جای محتویات قلبت
همه همون جا گره خوردند
قشنگ بود !

آخه همسایه هرجا برم آسمونم رو با خودم می برم
درست مثل تو که هرجا بری رنگین کمون درست می کنی !

نیلوفر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://babibahaar.blogfa.com

به خاک سیاه نشسته بودند شاعر ها
نعش وازه که بر دوش کاغذ های خط خورده بود
تو کدام زنجیر را سر بریدی
که خاکت سرخ شد و
شعرت
طعم انار گرفت ؟!!!!

سلام.


کفش هایم مال تو ! (یه شروع گیرا و صادقانه)



با اینکه می دانم

( پا برهنه هم) آره>راست می گی!!به نظر خودم هم خوب نشد
امه اینجا یه کلید کمه!!!)

برنده می شوی (خواهی شد) ! (توی سطر بعدی تو دویدن رو بیان کردی. باز هم شاید اگه مسابقه رو خواننده کشف کنه )


به جای ش
تمام یندهای تن م را سفت می کنم !(عالی)

برای یک دویدن سخت ،

تا ایستگاه تنهائی !

راه ،

به اندازه یِ دلتنگی یِ من

و ......توست( بهتره یه صفت دیگه اینجا باشه.
دلی که تنگ بشه کفش تو بهش گشاد می شه نه تنگ!!!!)

خدا کند ،

این کفش ها

پای دل ت را نزند(زیباست)
(شاید اگه همینجا تموم می شد بیشتر به من فرصت فکر کردن می داد)



قرار نیست نظر من همیشه درست از آب در بیاد.
دیدم که جمله هام رو خط به خط دنبال می کنی
اومدم و گفتم تا بدونه کلمه به کلمه خوندمت
در کل لذت بردم ازش.
ممنون
من رو یاد فیلم مجید مجیدی انداخت
اگه خط خطی ش کردم ببخش دوست من






دل ی که دریا نباشد لایق دوست داشتن نیست !
کفش هایم بی شک برایش تنگ می شود !
در این راه بی انتها !
همین که حس ت رو بیان می کنی بسیار برام لذت بخشه !

نیلوفر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://babibahaar.blogfa.com

راستی به اون آدرس هم سر زدم.
نمی دونم جرا بعضی وقت ها آدما خودکارشون رو توی جیبشون پنهان می کنن که کسی نفهمه می نویسن!!!
بزار خودکارت رنگ بپاشه روی لحظه ها
بی رنگ تر از شاعر هم مگه هست؟!!!

خیلی وقته که بی رنگ می نویسم انگار
سرخی نوشته ها از شرم حضور دوست است !

منتظر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.2561367.blogfa.com



یا خدااااااااااااااااااا
چقد خوب نوشتی حستو
می دونی چرا من آپ نمی کنم چون می خوام بغضمو تو یه آن بترکونم
دیدی آدمایی رو که گریشون نمیاد یه جورایی به نظر سنگ دلن بعد که گریشون در میاد ولکن نیستن
من می خواگریم در بیاد و ولکنم نباشم
تا الان چن ساعت گریه کردی که تو گریهات زار زدنم باشه بعد یکی رو که خیلی بهش ارادت داری تو گریهات بلند بلند صداش بزنی
من اسال تو شب قدر این کار کردم
بلند بلند یا زهرا یا زهرا
وقتی اونایی رو که دسشون داری ولی اصلا" ندارشون
خیلی دردناک یست به نظر من هست
چه شب قدری بود
خدایا نمیشه تموم شبای زندیگم مثه شبه قدر امسال باشه
خالص
تهی
سبک
پاک
راحت
زار زدن
منت کشیدن
درخواست درخواست درخواست .................

ابراز احساسات شما رو هم قبلا خوندم .
ممنونم

منتظر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.2561367.blogfa.com



راه ،



به اندازه یِ دلتنگی یِ توست !


نه راه به اندازه ایست که نشه به چیزی که می خوای برسی

آی سودا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://firstwindow.blogsky.com

کفش هایم کو؟...
کفش هایم برای تو ...
راستی کسی هم کفشش را به کسی هدیه می ده؟

منتظر پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com


خسته شدم از از نا آدمی ها
از نا مردمی ها / خسته تر
ادم باشی و بی احساس
پس تو نیستی از آدمها ااااااا
شاملو بیا ببین که من خسته ام / برعکس تو برادر در روشنایی

نشسته ام
وبه تمام آدمها دل بسته ام
نیستم
نخواهم ماند /هرگز /هرگز .....

در انتظار قد ارزنی از دل بستن

در انتظار قد ارزنی از دوست داشتن

در انتظار قد ارزنی از دل سوزاندن

نیستم در انتظار ....

من نه منتظرم در انتظار دوست داشتن و دل سوزاندن و ..... از آدمها

هستم / خواهم ماند

منتظر خواهم ماند
در ورای دل دادن نه دل ستاندن
قدم از قدم /گام در گام خواهم گذاشت /

درشاهراه زندگی
تا یاد دهم
به هر آدمه ناآدمی سر زندگی


ببین همین که خودت کامنت هامو بخونی کافیه یا اینکه من چنین تصوری داشته باشم کافی تر
کاش .... !! بگذریم
آه....


// یاد من باشد کاری نکنم که به قانون زمین بربخورد //

سهراب



منتظر پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com


امروز بهترین و قشنگ ترین عیدی رو بهم دادای

خدا کنه خدا بهت از بهترین عیدی هاش بده

قربونت

یا حق

آرام پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام
چه دوست اهل ذوق وقریحه ای!
هدیه اش از اون هدیه هایی بود که باید توی قلبت نگه ش داری
عید شما هم مبارک
امیدوارم گره های علاقه ات همیشه به ریسمانش بسته باشه وگره های زندگیت باز

گلاب خانوم پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک ...
ببخش نبودم ...
در مورد اس مس ها ...
اینارو یادمه دوست خوبم الهه که دانشجوی ادبیاته برام اس مس داده بود ..
اما بعضی چیزا حتی تکراریهاشون برای ادم عالمی دارن ...
و خیلی حس ها رو با خودشون همیشه همراهی میکنن ...
موفق و پیروز باشید ...

سایه جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.sayehasti.blogfa.com

متوجه نشدم !؟

گلاب جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
گفتم حالا که تا خیابون بلاگ اسکای اومدم یه سری هم به کوچه و خونه شما بزنم و هم یه احوالی ژرسیده باشم هم یه سلام بدم که سلام سلامتی میاره ...
سلام
خوبی...
ان شا الله همیشه سالم شاد باشی..
فعلا با اجازه ..

بی تا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز
باز هم خواندمت زیبا و سرشار از حس ناب
عیدت مبارک مهربان

سلام و عرض ادب بانو
ممنونم
عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد