خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

ثانیه شمار !

  

 

 

ستاره شب های من 

 

تو را به همین شب های غبار زده ام ! 

 

چشمهایت را به خواب م نیاور !  

 

من  

 

و  

  

دلم 

 

برای خواب  

 

ثانیه می شماریم !

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

از این که گفتی چشمهایت را به خوابم نیاور کنایه از چی بود

مگه چشمهای ستاره ی تو با نگاه کردنش چطوری مانع از خوابی میشه که تو نگرانشی

شاید نگران اون سو سویی هستی که ستارت از خودش ساطع می کنه کاش ستارت به جای چشم هاش دستاشو می ذاشت برای کنار زدن غبار شبی که تو توش آرامش می گیری

اون لفظ ثانی شماری هم به نوع خودش تفسیر زیبایی بود در واقع نوعی انتظار هر چی هستی بمون ولی منتظر نمون مهربون
اگه بیشتر از احساسات مایه بذاری و در واقع بیشترقلم بزنی
فوق العادتر از اینی می شی که هستی پسر مهربون

در پناه حق باشی مهربان من

منتظر دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com

اون نظر ماله من بود یادم رفت اسممو بذارم
مهربان من
یا علی

آرام سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ق.ظ

یک شب
بی ستاره
خوابیدم
ستاره را پشت پلکم جا گذاشتم
اما تا صبح
خواب ستاره دیدم

دستمریزاد استاد
ممنونم

عاطی گلی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://ate165.blogfa.com

زیبا بود

ممنونم

آرام سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

مسمومیت هوایی تون سمت ما هم اومده
چون منم سردرد وتهوع دارم
این شهر دیگه خاکستری نیست.سیاه شده
دستای ارزوت رو ببر سمت آسمون خدا تا بارون بیاد روی انگشتات و
بباره و این هوا آبی شه

ما که خیلی دعا کردیم
اگه این هوا سمت شما نمی اومد ، نمی دونستی چقدر محتاجیم به دعا و خودت هم زودتر دست بکار نمی شدی !
خداکند آسمان دل ت همیشه پاک باشد .
یا حق

منتظر سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.2561367.lblogfa.com


یه مهربون مثه تو رو هوا نمی تونه بهم ریخته باشه دنبال بهونه ی دیگه ای باش پسر
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

ممنون که به وبلاگمون سر زدی
قلم زیبایی دارید
عکستون از برج میلاد یه جوری انگار از اداره ما گرفته شده

این عکس رو از سرچ توی گوگل برداشتم . خودم نگرفتم .
مال اسفند ماه بوده ظاهرا . قطعا الان هوا بدتره .
قابل توجه شما که اسم ندارین .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

نمی دونم چرا احساس اینه که آشنایی

بی تا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
زیبا بود احساست
عجب هوایی دارید شما
باز هم بگید تهران خوبه

معلومه که خوبه دوست عربرم
اگه نبود که خیلی ها بر می گشتن سر ِزمین و خونه هاشون
ما هم یه نفسی می کشیدیم

مریم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://barahoot.blogsky.com/

سلام

نوشته هاتون خیلی زیبان حال کردم

موفق باشید

سارا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://parndonline.blogfa.com

سلام برای شماسلامتی وبهبودی کامل روآرزو میکنم .
ولی زینک پلاس مگه برای ریزش مو نیست؟پس آلودگی هوا ...؟

سلام
اما آلودگی هوا رو واسه تعطیل شدن احتمالی طرح تشدید بازرسی عرض کردم . به نوع داروی خریداری شده ربطی نداشت .
بعدش خانم دکتر . زینک پلاس ویتامین های تقویتی برای مو هست . برای ریزش اونها نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد