خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

جزیره خدا

 

 

 

 

 

کاش دریا بودی  

 

و مرا در آغوش ت می کشیدی  !

 

و من در کنارت   ،

 

چاله های احساسم را سیراب می کردم   !

 

هنوز ماسه ها دلتنگ می شوند برای صدایت  !

 

باز هم عبور کن   !!

 

تا  

   

در 

   

تو 

    

غرق 

  

شَوَم  !

 

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطی گلی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.ate165.blogfa.com

قصه‌ آدم، قصه‌ یک‌ دل‌ است‌ و یک‌ نردبان. قصه‌ بالا رفتن، قصه‌ پله‌ پله‌ تا خدا. قصه‌ آدم، قصه‌ هزار راه‌ است‌ و یک‌ نشانی.قصه‌ جست‌وجو. قصه‌ از هر کجا تا او.قصه‌ آدم، قصه‌ پیله‌ است‌ و پروانه، قصة‌ تنیدن‌ و پاره‌ کردن. قصه‌ به‌ درآمدن، قصه‌ پرواز

آرام یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

مشترک مورد نظر من

چرا؟

مدتهاست که دیگر در دسترس نیستی

عشق تمام عیار من

قادر باش

قادر باش به پاسخ گویی

می خواهم نفس بگیرم!

قادر باش!

من نفس ندارم
..................
این متن من نبود اما دیدم قشنگه .گفتم تو هم زیبایی رو دوست داری.برات گذاشتمش

زیبا بود
بعد از این همه مدت دست خط تو را می شناسم مهربان !

آرام یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

دریا هم که باشد
ماسه ها
گاهی سنگ می شوند
وراه عبور قطره های آب را می بندند
کاش دریا جاذبه اش
مثل مرداب بود
کشنده وگیرا!

یک دل دریائی آنقدر جا دارد که می تواند بلندترین کوه ها را در خود غرق نماید !
و هر قطره جاری از دل عاشق ،
خود دریائی از سکوت جامانده در فاصله هاست !
همیشه عاشق باشی استاد !

زرین دخت یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.harfestan.blogfa.com

خیلی قشنگ بود ... دوستش داشنم تو این روزهای سکوت و بیتفاوتی یک شعر به دلم نشست... آرام عزیزم خیلی لطف داره ...

خوشحالم که هردو یک استاد داریم
کسی که همیشه دلتنگی در متن عاشقانه هاش بیداد می کنه
خوشحالم که اینجائی !
خاک سرخ تشنه تر از گونه های توست
چون هرچه بارانی تر شود خاکش مقاوم تر می گردد !
باران عطوفت و مهرت را دریغ نکن .
یاحق

منتظر یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com


کاش به جای در آغوش کشیدن می شد فشردن

به جای صدا می شد آوا

و به جای چاله های احساس می شد چاله های نیاز

نوشته ات عالی و تاثیر خودش رو گذاشت

عکسه منتخبت هم در عین حال بکر وفوق العاده

پایدار وبر قرار باشی برادر

یا علی

سلام دوست خوبم
این لفظ "برادر" رو هم اگه از تو نظراتت برای من برداری خیلی عالی میشه !
مرسی که به حرفام گوش کردی .

بی تا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام مهربان
باز هم خوندم و لذت بردم
کلام شیواتون رو می ستایم

سلام عزیز دل
شعر شما که دوم شد بالاتر از ما ایستادید بانو البته اگه پارتی بازی نمی کردن حتما اول می شدی
بازم ممنون مهربان .

sayeh دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

jaleb bud

گل مریم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

وااااااااااااااااااای چه عکس خوشگلی
راستی فکر می کنم از عوارض آلودگی هواست! من خودم شخصا احساس می کنم زندگیم مختل شده! یه مریضی سخت هم گرفتم که فکر می کنم به خاطر همین آلاینده هاست! شبیه حساسیت و سرما خوردگیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد