خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار !!!!

  

 

    آلودگی در پایتخت نقل هر محفل شده ،  

 

    رفتم داروخانه ... 

 

در صورت تمایل باقی را ادامه مطلب بخوانید !

 

   رفتم داروخانه یک بسته قرض جوشان زینک پلاس بگیرم .  قبلا  ۳۰۰۰  

     تومان می گرفتم 

 

     اما  موقع حساب کردن فرمودند شده ۵۰۰۰ تومان .  

 

   

    البته هوا آلوده است !  

 

 

   و گرنه بازرسین محترم  می اومدن توی این اصناف و یه چرخی دوباره
  

    می زدن ... 

 

   

   خدا کنه زودتر این مسئله حل شه تا این بقالی سرکوچه همه 
 

   جنس هاش دوبرابر نشده  !!   

 

   انقدر سرم درد می کنه که بجز دود از قلم بنده 

 

     انگار چیزی بلند نمیشه !  

 

    حالا این دود از سوختن چیه  الله اعلم !   

نظرات 10 + ارسال نظر
عاطی گلی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://ate165.blogfa.com

سلام انشاله که بهبود یافته باشید
نگران آلودگی تهران نباش باور کن از سیاستهاست .
قابل توجه شما باشه که طرح هدفمند کردن یارانه ها باعث گرونی همه چیز شده .

حامی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://hami20.blogfa.com

همه چیز زیر این پوست خاکستری شهر، رنگ غریبی به خود گرفته...
وای به حال پروانه های قشنگ..وای به حال دل کودکان دردمند..
راستی چه قرار است شود...
روزگار بس غریبی میکند..
روزگار بس غریبی میکند...

برنا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

۲۰۰۰ تومان ناقابل که این حرفها را ندارد.
سخت نگیر . اینها همه برای این است که آب بندی شویم برای روزهای پیش رو

انگار شما نفس ت از جای گرم بلند میشه .
مطمئن باش من هم که این دارو رو می گیرم ممکنه به نظرم نیاد .
اما می ترسم از این خفت گیرهائی که به خاطر ۵۰ تا از این ۲۰۰۰ تومان ها سرت رو حاضر میشن ببرن .
با صرفه جوئی اصلا مخالف نیستم . با گرانفروشی و سودجوئی مخالفم !

کار ما از آب بندی گذشته یکباره می ریم اسقاط میشیم !

ساحل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام

ما دور از این آلودگیا هستیم

اما گرونی به همه جا سرک کشیده

حتی دورافتاده ترین آبادی ها...

ایشالا زودتر حالتون خوب شه

سلام استاد
امروز دوباره رفتم یه سری دیگه قرص و دارو گرفتم . ۳ روزه سر درد دارم . مرتب میگیره و ول می کنه .
فکر کنم از قافیه های تکراری شعر آخرم متوجه شدی .
ولی خیلی برام سخته توی قالب کلاسیک بنویسم .
بازم ممنون از شما و حمایت هاتون
یاحق

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ


ان شاالله عمرت ناعمر میشه با این خود درمونی ها

نمی دونم چه هیزمی به تو فروخته ام " منتظر " که هر دفعه باید با این بچه بازی های تو روبرو بشم ؟
و نمی دونستم از مردن سودی به تو می رسه !
کمی برای خودت شخصیت قائل باش و دیگر برای من نظر نذار !
امیدوارم دفعه بعدی وجود نداشته باشه !


قابل توجه دوستانی که آی پی زیر رو می شناسند :

IP: 217.219.168.229

دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:27

گلاب دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
این الودگی که چیز جدیدی نیست فقط یه کم پر رنگ تر شده ..
یه خواهش کمتر خود درمانی کن ..
اگه میتونی سعی کن با فکر ای خوب سر دردت رو خوب کنی نا با دارو ...
امید وارم هر چی زودتر خوب و شاد بشی..
فلا با جازه .

منتظر دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ


بابا شوخی کردم

اصلا غلط کردم خوبه

تو خودت هیچ وقت جوون نبودی

خوب تو سرت درد می کنه برو دکتر چرا فحش و بد وبی راهشو به من می دی خوب اصلا نظرامو نخون
عجب گیری افتادیم از دستتا
بابا حرص نخور یه دفعه یه اتفاق بد می افته
مگه من چیکار کردم که این طوری هر چی تو دلته به ما می گی
لااله الله لا من چی کار کنم دولت گرون کرده تو فحشش به ما می دی اون آدمایی که تو اگه گیرشون بیاری خفشون می کنی مطمئنا به تو نزدیک ترن تا من
چرا انقد قاطی هستی
چرا حق نظر گذاشتن رو از من می گیری
تو گفتی من می تونم متشخصانه نظر بذارم با رعایت احترام
من گفتم دیگه نمی ذارم که نتونستم جلوی خودمو بگیرم گذاشتم
منظورمم از اون جمله ، به این ماه عزیز اصلا واقعی نبود یه نیم عبارت در نهایت شوخی بود
شما جناب متشخص که جنبه ی زدن وبو نداری واسه چی اومدی تو دنیای مجازی
تو مگه منو میشناسی که انقد بهم توهین می کنی
تازه من که کاری نکردم
مطمئنااگه تو این مملکت کاره ای بودی سر همه زیر گیوتین بود
ببخشید دیگه دستمو داغ می کنم اگه واست نظر گذاشتم
اینم واسه این نبود که آیپیو گذاشتی به نمایش گفته باشم
من کاری نکردم که به خوام بابتش ترسی داشته باشم
ببین جنبه ی انتقادو داشته باش آدمایی مثه تو کلا جنبه ی شنیدن حرف حق رو ندارن چون به ضررشونه
بی اهمیت شدن نسبت به افراد هم بلد نیستی نسبت به من بی اهمیت بشی
حالا به حرف من که نمی خواست جا در جا عمرت ناعمر بشه
ان شا الله خدا به آدمایی مثه شما یه عمره ۲۰۰۰ ساله بده که دل ملتو بشکونین ملتو داغونشون کنیین

آرام دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

آلودگی همه جوره اش بده
چه صوتی
چه تصویری
چه هوایی
چه زمینی!
من که الان که خیلی خسته ام از ازدحام وشلوغی ونفسم بند اومده خوب می فهمم چقدر ریه های خیالم به هوای بکر احتیاج داره

آلودگی از نوع مجازی اش رو یادت رفت بگی !

خوش اومدید استاد

گل مریم چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

فکر نمی کنم این یکی به آلودگی مربوط بشه منتظر گرانی همه چیز باشیم! به هر حال بحث یارانه ها هنوز اجرا نشده

سیگما پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ http://arani.blogfa.com

این روزها از این جمله زیاد استفاده میکنم:
هر کجا هستی آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد