خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

مجرم !

 

   در  ثانیه های 

 

  با تو بودن ،


  پلک زدن  جرم  است !

 

   با خیالی !


  عمری است ، 


  م 


  ج 


  ر 


  م 


  شده ام !  

نظرات 13 + ارسال نظر
عروسک سخنگو جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://kafefenjoon.blogfa.com

خیلی قشنگ بود

عروسک سخنگو جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://kafefenjoon.blogfa.com

به نظرم اما بعد از ((جرم است)) کار رو تموم میکردید اثر بهتری داشت خودش همه معنی رو میرسوند و کار جذاب تر میشد البته ببخشید جسارت کردم نظر شخصیم رو گفتم

سلام
به نظر این حقیر ایجاز بیشتر از بیان احساس نویسنده می کاهد
دقیقا تصویر در همان سکانس اول که فرمودید تمام شده است .
قسمت بعدی کمی از دل م خرج کردم که به نظرم ایرادی هم ندارد .
ممنونم از نظر زیبات و اینکه شعر را می خوانی
البته شعر را مجددا ویرایش کردم
به نظر می رسید "م" در "پلک زدن م " زیادی بود . به پیشنهاد یکی از دوستان حذف ش کردم .
جای دو خط را هم عوض کردم که شعر زبان گویاتری داشته باشد .


آرام جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

این روزها
هیچ کس خیال را دوست ندارد
جز اونایی که فهمیده اند در خیال چیزهایی نهفته است که در حقیقت نیست واگه یه عمر هم دنبالش باشی نخواهی رسید
خیال ورویا اونقدر بکر می مونه که هیچ حقیقتی نمی تونه...
بذار جرمت این باشه.این جرم سنگینی نیست...تنها جرم وگناهیه که هیچوقت توبه نمی خواد..
خیلی منتظر یه همچین قطعه ای بودم از تو
چسبید اونم وقتی که چای داغ چاشنیش بود!

زنده باشی استاد
نوش جان ( چائی ) !

گل مریم جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام
یادم باشه در آینده مجرم نشم

نقش روان جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
یک روز که نوشته ای از شما نمی خونم دلتنگ می شم.
~~~
این شعر دو تا برداشت تو ذهن من ایجاد کرد:
۱- اینکه "ثانیه های با تو بودن" اندازه ی یک عمر بوده که منجر به جرم عمری شده، پس چه جرم و چه عمر شیرینی!
2- اگه "با تو بودن" در خیال باشه، اونوقت چشم باز کردن جرم می شه

3- اینکه یه سوالی داشتم: شما اول عکسا رو گیر میارین بعد شعر می گین، یا اول شعر می گین بعد این عکسا رو پیدا می کنین؟ (همه قشنگن ولی عکس اون کلاغه ار همه باحال تره)

سلام استاد
بسیار سپاسگزارم از لطفی که به این حقیر دارید
هرچند که تفسیر از طرف خودم را نوعی جفا در حق شعر و کشتن آن می بینم اما به دلیل ارادت خاص و ویژه ای که به سرکار عالی دارم
اندکی آن را شرح می دهم .

هرثانیه از باتو بودن به ارزش عمری است برای عاشق ،
وقتی این با تو بودن را در خیال داشته باشی و با این خیال در واقعیت زندگی کنی ، معشوق را ببینی آنچنان که روز را می بینی پلکی نخواهی زد که اگر پلک زنی مجرم می شوی و می خواهی عمری را به شیرینی با آن چشم بسته مجرم ی باشی در واقعیت آدمها !

برای نوشته هایم با جستجوئی کوتاه تصویری برای تاثیر بیشتر پیدا می کنم و چون می خواهم فقط شعر ها در ابهامی شیرین بمانند سعی می کنم در انتخاب نام شعر ها دقت بیشتری کنم .
حال تا چه حد کارهای من مقبول بیفتد نمی دانم .

ندا جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://secondwindow.blogsky.com

چه جرم سنگینی

کیمیا شمس شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام.زیبا بود با تصویری گویا.سعی کنید قدر مجرم بودنتان را بدانید.این هم وفای به وعده یی که کردم.روز بروز در بلندی باشی

عاطی گلی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://ate165.blogfa.com

؟
دیر اومدم ببخشید ولی زیبا بود .

منتظر شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام

می خوام شرط ادب رو رعایت کنم همسایه
این کلمه رو دوس ندارم همسایه مثه چهار تخمه می مونه که به زور کنند تو حلقت ای خدا
اشکال نداره برای اینکه تو خونه ی شما بشه رفت آمد کرد شرط ادب رو رعایت می کنم و همون جوری میشم که شما می خوای استاد
دوسته خوبم بهتره از این به بعد اینو می گم

در ثانیه ها

با تو بودن

جرم

پلک زدن / جرم

آره واقعا جرمه

در پناه حق

مثه همیشه عالی و ناب

دلارام یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://delaram360.blogsky.com

در ثانیه های بی تو بودن اما
همیشه پلکها را بر هم می نهم
تا فقط تصویر رخ تو در خاطرم نقش بندد

برای همین مجرم شده ام !

صبح یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ

شعرهای جدیدتان را یک به یک و با تعمق خواندم. بی نهایت زیبا بودند استاد. دست مریزاد

روح سفید یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

بسیار زیبا!

sayeh دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.sayehasti.blogfa.com

deltang shodam
heyyyyyyyyyyyyyy

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد