خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

گرگ و میش ! ( طرح )

 

 

tehran-tochal-dec 89 - www.khakesorkheman.blogsky.com

   

گوشه خیال م  !

خواست   

تا 

گرگ 

و  

میش  

را  

آشتی دهد !  

نظرات 5 + ارسال نظر
منتظر پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com

مثه همیشه زیبا و قابل تمجید وتحسین ـ



ندا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://secondwindow.blogsky.com

حالا آشتی کردند؟

آرام پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

روزگاری رازِ زیبایی زنبق ها را نمی دانستم!
دستم به دستگیره ی دل سپردن نمی رسید!
چشم چکامه هایم ضعیف بود!
پس با عینک ِ عشق به آسمان نگاه کردم!
به باغ و بلوغ ِ بوسه و بی حصاری ِ آواز!
به پولک ِ سرخ ماهی تنگ!
به جهره ام در اینه ترک دار!
نگاه کردم و دانستم!
دانستم که جهان،
کوچکتر از کره در س جغرافی دبستان است!
دانستم که کلید ِ تمام قفلهای ناگشوده ی دنیا،
همه این سالها در جیب من بود و بی خبر بودم!
دانستم که می شود با یک چوب کبریت،
خورشید ِ عظیمی را در آسمان روشن کرد!
دانستم که گذشتن از گناه ِ روزگار آسان است!
بخشیدن ِ خشم ِ شعله بر پرِ پروانه
و آمرزش ِ زنبورهای گزنده ی عسل آسان است!
حالا از پس همین عینک به زندگی نگاه می کنم!
در پس همین عینک چشم به راه تو می مانم!
در پس ِ همین عینک می گریم
و روزی،
در پس ِ همین عینک خواهم مرد!
ای!
قاریان ِ خاموش ِ گریه های من!
دیگر از دوری ِ دستهای و ستاره ها زاری نکنید!
من در تاب و تاب این ترانه های تنهایی،
به جای تمام شما گریه کرده ام!?

...........
سلام
می شناسیش.عطر یغما رو خوب میدونی.دلم خواست از یغما برات بنویسم
نفهمیدم ! نفهمیدم ویواش یواش دارم به حسم ومغزم شک می کنم.نکنه اونچه که از دنیای استعاره می دونستم مرده باشن...

دلارام پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://delaram360.blogsky.com

احساسم همیشه قربانی بازی قهر واشتی گرگ و میش شد

ترنجستان جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.toranj0.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
نه همچین کاری نکنی!!!!!!!!!
چون میش تا به خودش بیاد و بفهمه چی شده میبینه جای دلش خالی مونده تو سینه!!!!
گرگ و میش.........نه!!!
حتی اگر آسمان رو هم نگاه کنی گرگ و میش از هم فراریند...پس خلاف قانون بشریت گام برندار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد