خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

پاک کن !

 

هنوز پاهایم تیر می کشد 

در ضربه های بی انصاف تبر  !

و تو روی تن خشک شده ام  

اشک هایت را پاک می کنی ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
روح سفید دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

چه نظر عجیبی داشتید برای نوشته من! دارم در موردش فکر می کنم.
شعرتان هم که مثل همیشه قشنگ است.

منتظر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com

و تو روی تن خشک شده ام اشک هایت را پاک می کنی /

زیبا / دلنشین / قشنگ / پر احساس


مقسی بابت حسی که از سرودهات به ما می دی /
ولی من همیشه برای دوستی اولین روزمان دلم بس تنگ می شود /

حس غریبی بود که از من گرفته شد
قلمت پایدار دوست عزیز من

عاطی گلی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

حصار های پنهانی

ویران کرده اند،زندگی را

دستان سیاهی

خونین کرده اند،خیابان را

ترنم بهاری

دیگر ساز چلچله ها را ندارد

باران می بارد

ولی گویی رنگین کمان نیست

حصارهای پنهانی

چه چیز را به یغما میبرند

آرام دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com


هنوز قلبم تیر می کشد
از ضربه های درد آور زندگی
وتو روی روح غمزده ام
اشکهایت را پاک می کنی

نیلوفر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ http://babibahaar.blogfa.com

زیبا بود.
بهش ۱۸ می دم.
من هنوز نیلوفرم حتی اگر جای مرداب به بازوهای خودم پیچیده باشم

گلاب سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
احوالات شریف
خوبی
؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد