خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

روزه ی سکوت !

 

 

  نور آفتاب به پای کاج های سر به فلک کشیده افتاده

  برای دیدن روی ات ،  

   گرم تلاش می کند   

  تا میان این  بی پنجره ها ، تو  را بیابد

  روزه ی سکوت گرفته ای

  و صدای آرامش ات را

  رسانده ای به بلندایِ قامتِ غروب 

  من نیز هوایم به غربت نگاه مهربانت آلوده شده

  لب هایم  در عطش بوسه ای است به دست های خاک خورده ات

  ...  

  زیبای من ...  

  امشب بین این همه قاصدک چشم به راه تو ام

  زودتر به خوابم بیا و رهایم کن  از دغدغه ی چشمهایت

  خوب می دانی که این خیالم را   

  با کسی جز تو تقسیم نخواهم کرد !

نظرات 6 + ارسال نظر
منتظر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

مثه همیشه بکر

عروسک سخنگو سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://kafefenjoon.blogfa.com

اگه عاشق باشه میاد

رفتگان دیگر باز نمی گردند !

دلارام چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://delaram360.blogsky.com

سلام استاد
بازم یه شاهکار دیگه
روزه ی سکوت گرفته ای !
و صدای آرامش ات را
رسانده ای به بلندایِ قامتِ غروب !
از این قسمتش خیلی خوشم اومد

شاید بخوام روزه سکوت بگیرم مدتیه خیلی حرافی میکنم

آرام چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

تا روزه ی سکوت رو کی بگیره
متنت خیلی آرام بخش بود
اما گاهی به نظرم بعضیها روزه ی سکوت بگیرند ونباشندخیلی بهتر از بودنیست که لحظه های عاشقانه رو آلوده می کنه
البته ببخشید که من خودم بریدم ودوختم وقضاوت کردم

هرکسی از ظن خود شد یار من !
اما این شعر را در حال و هوای دوست عزیزی نوشتم که همسرشون رو به تازگی از دست داده اند .
حالا که دانستی فاتحه ای بخوان .

بانوی پاییز چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://khalvatekhial.blogsky.com

خوب میداند .. مطمئن باش!
خاک سرخ عزیز ممنونم از حضورت .. رهگذرهایی که از کنار آدم میگذرن جزئی از زندگی آدم هستن و توی سرنوشتشون تاثیرگذار !
مثل تو ...

jiiiiigh پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

اول حس ناب عاشقی بود .. و وقتی جواب به کامنت ها رو خوندم حس دلتنگی ..

نمی دونم چرا مرگ در باطن خودش غم داره .. هر چقدر هم که به خودم تلقین کنم مرگ رهاییه ..

مثل همیشه موفق باشی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد