خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

از نامه هائی که هیچوقت ننوشتم ! ( ۶ )

 

 

  روز که تمام می شود    

  برق خیس آفتاب  

  پاک می شود   

  از روی بام شهر !  

   روز که تمام می شود    

  شبگرد عاشق محله ی ما 

  جستجو می کند  

  پسماندهای عشق را   

  در سطل بازیافت حیاط خلوتش  !    

   روز که تمام می شود   

  پاکت فال خود را باز می کنم    

  به بخت رنگ پریده ام آب می پاشم   

  تا قبل از من خوابش نبرد !    

 

   روز که تمام می شود   

   اندکی صبر چاشنی خیالم می کنم  

  و بادامِ تلخِ بی تفاوتی ات را آرام می جوم ! 

  

  روزها تمام می شوند !  

  و من در این اندیشه ام 

  که هر روز برایت می نویسم  

   عاشقم !    

   و دوستت دارم زیبای من ! 

نظرات 4 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
خیلی خوشم اومد، با اجازتون بر می دارمش، البته نه واسه گذاشتن تو وبلاگ، واسه خودم نگه می دارم

منتظر پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com

و
اما روز که تمام می شود
من به خیال خود
در انتظار عکس نگاه خود در دیده هایمم
و روز که تمام می شود
من در انتظار فردایم
فردا
تا با طلوع سپیده من نیز سپیده زنم
و روز که تمام می شود
من در رویاهای صادقه م تو را نیز در کنار خود به تماشامی تشینم
و در آسمان ابری وجودم آفتاب را برایت هدیه می هم


خیلی از این شعرت خوشم اومد / بد بهم چسبید دوس خوبه من ببخشید دیگه احساسی شدم من یه چی گفتم
کاش آدما یه عاشق واقعی / یه منتظر واقعی
باشند

عالی بود همسایه

عروسک سخنگو جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://kafefenjoon.blogfa.com

اما آدم وقتی عاشق هست که دنیا رو اینقدر غمگین نمیبینه

عشق دیدن است و نرسیدن
رفتن و نگرفتن
حسرت است به اغوش کشیدن
سوختن و به دام افتادن ...
و همه اینها واژه های غمگینی هستند
اگر بدانی که در بی نهایت انتظارت
پوچ می شوی !
..
این واژه ها برای دنیای حقیقی آدمها غمگین است
اما برای دنیای من نه !

سایه دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

هر روز که روز تمام میشود٬
شبیست که باز ملتهب از انتظار توست...


...پاراگراف اول زیبا بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد