خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

سر پیچی !

  

 

 

       دست قلم را فلک کرد 

       دبگر  چشمانش را نکشد  

        صبح   

       چشم دستهایش سیاهی می رفت !

 

 

        مهدی جابری - اردیبهشت 90

 

         (  دفتر درد دلهای یک قلم ) 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

کوتاه و قشنگ
دیگه غزل نگو
همون سپید خوبه
تو سپید گوی خوبی میشی

ممنونم بانو

آرام دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

یادته چقدر دوست داشتی نوشته های منو چاپ کنی
حالا من دوس دارم بعضی از این تیکه هایی که اینجاست چاپ شه

آرام بزرگوار
هنوز هم آرزوی من در دست گرفتن کتاب شعرهای شماست
همیشه گفته ام که من شاگرد شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد