خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

با دلم امروز یا فردا نکن زیبای من !

 

  

      با دلم امروز یا  فردا نکن زیبای من
     چشمهایم غرق در دریا نکن زیبای من

 

     تشنه ی عشقم  بیا احساس را سیراب کن
     راز دل گفتم دگر ...غوقا نکن زیبای من

 

     سینه چون آتش و دل آغشته از بوی تو شد
     فکر اکسیژن و این گرما نکن زیبای من

 

     دست بر قلبم گذارم ضربه هایش پیشکش
     بیشتر این قلبِ ما شیدا نکن زیبای من

 

     با نگاهی سرد دل جا ماندِاَست در پشت سر
     قصه ی عشق مرا حاشا نکن زیبای من

 

     بی تو در شوریدگی های دلم گم می شوم
 
     بوسه هایت را دریغ از ما نکن زیبای من

 

     وقت خوابی ناب شد از دور پیدا می شوی
     حال مُردَم ... ناله ی بی جا نکن زیبای من !
  

 

 

 

      پانوشت :  

        فایل صوتی  غزل فوق با صدای این حقیر در لینک زیر موجود است . 

        امیدوارم مورد پسندتان قرار گیرد 

 

http://khakesorkheman.persiangig.com/audio/my%20poem/zibaye%20man%202.mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد