خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

خاک سرخ

اشعار و متون ادبی به قلم مهدی جابری

مثلِ الکل در هوایت سوختم ای دختر آشوبگر !

 

 

        مثلِ الکل در هوایت سوختم ای دختر آشوبگر

        با خیالت آتشی افروختم ای دختر آشوبگر 

 

 

        شیشه ای در دست دارم آسمانم پر زابرِ خاطره

         کاسه ای از آب کُراندوختم ای دختر آشوبگر 

 

 

        صبح شد لیوانِ خالی پرده ها بازستُ اما این دلم

        گفت صدها درس را آموختم ای دختر آشوبگر 

 

 

        وقت رفتن اشکهایم را ندیدی پشت خود لعنت به من

        داغ کردم دستِ خود لب دوختم ای دختر آشوبگر 

 

 

        باز کردی بغض بارانم در آغوشت به من چشمک زدی

        جَستم از خوابت و گفتم سوختم ای دختر آشوبگر

 

 

          پانوشت :

 

 

                    فایل صوتی این غزل   

  

 

http://khakesorkheman.persiangig.com/audio/my%20poem/ashoobgar%203.mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد